پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150346
خودروهاي با مدل 94 در راه بازار
تاریخ انتشار : 1393/11/08 08:31:42
نمایش : 1353
طبق اطلاعيه بعضي از خودروسازان داخلي و خارجي، خودروها از اين پس با مدل 94 روانه بازار خواهند شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرآنلاين، در حالي براساس اطلاعيه جديد خودروسازان، از اين پس خودروها با مدل 94 به بازار عرضه مي‌شوند که در سال‌هاي گذشته قاعده ديگري در بازار حکم‌فرما بود؛ موضوعي که صداي بسياري از خريداران را در آورده بود.


در يکي دو سال گذشته خودروهايي که در ايام پاياني سال توليد مي‌شد، با مدل همان سال به مشتريان تحويل داده مي‌شد. به طور مثال، در سال گذشته حتي در تاريخ بيست و پنجم اسفندماه شاهد بوديم که خودرو با مدل سال 92 به بازار عرضه مي‌شود.

اين موضوع گله و شکايت بسياري از خريداران خودرو را در پي داشت که چرا چند روز يا چند هفته مانده به پايان سال، خودرويي با مدل همان سال به آنها داده مي‌شود و خودرو مدل سال آينده در اختيار آنها قرار نمي‌گيرد.

به طور معمول در دنيا اين‌گونه مرسوم است که خودروسازان چند ماه مانده به پايان، مدل سال آينده خودرو را راهي بازار مي‌کنند. در اين رابطه مي‌توان به شرکت هيونداي اشاره کرد. اين شرکت چند سالي است در بازار ايران فعاليت دارد. شرکت هيونداي در مردادماه امسال خودرو خود را با مدل 2015 به بازار عرضه کرد؛ يعني حدود 5 ماه قبل از پايان سال ميلادي و شروع سال 2015.

در حال حاضر پلاک شدن خودروها و تعيين مدل آنها توسط پليس راهور و راهنمايي و رانندگي صورت مي‌گيرد. پليس راهور چند سالي است به خاطر کسري بعضي از آپشن‌هاي ايمني خودروها، از عرضه مدل سال آينده جلوگيري مي‌کرد، ولي امسال با اتفاقات جديد، مشتريان و خريداران خودروها شوکه شده و از اوايل بهمن‌ماه، بعضي از خودروها با مدل سال 94 پلاک مي‌شوند.

به‌هرحال موضوع پلاک شدن خودروها با مدل سال 94 شايد اين روزها بتواند رونقي در بازار راکد خودرو ايجاد کند و فروشندگان خودرو که چند سالي است بازار شب عيد ندارند، با ورود خودرو مدل سال 94 رونقي در بازار پيدا کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html